czwartek, 2 grudnia 2021

Wyprzedaż snów, Marzena Rogalska






 

Piękna, mądra, poruszająca ukryte w sercu struny powieść obyczajowa… W ciepły, serdeczny, pełen wiary w ludzi i prawdziwą przyjaźń sposób przedstawia losy grupy przyjaciół.

Doświadczona przez życie Agata wraca do Polski. Najwyraźniej znajduje się właśnie na życiowym zakręcie, czuje się samotna i nieszczęśliwa… Jej wielką siłą okazują się przyjaciele, z pewnością nie „byli” czy „dawni”, bo prawdziwi – są na całe życie.

Powieść udowadnia, że chociaż życie nie zawsze układa się zgodnie z naszymi wyobrażeniami, to szczęście może nas spotkać w nieoczekiwanych miejscach…

Nawet jeżeli przemknęła mi przez głowę myśl, że spełnienie niektórych marzeń jest nierzeczywiste, to jednak chcę wierzyć, że cuda czasami się zdarzają.

Pani Marzena Rogalska zaskoczyła mnie jako cudowna pisarka! Jej teksty czyta się lekko, z ogromną przyjemnością, połykając wręcz kolejne strony.

1 komentarz:

  1. Nie znam tego tytułu, ale brzmi jak coś dla mojej mamy i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Życie do poprawki, Marta Osa

  Wierzycie w prawdziwą miłość – taką pierwszą, jedyną, niezapomnianą? Ja tak, chociaż zgadzam się z główną bohaterką, że nic nie jest w życ...