środa, 3 listopada 2021

Dług honorowy, Wojciech Chmielarz


 

Kontynuacja „Prostej sprawy”.  Tym razem Bezimienny próbuje rozwikłać tajemnicę śmierci nastolatki w małych Wilkach. W ten sposób próbuje spłacić zaciągnięty dług…

W więzieniu, za zamordowanie Oli, siedzi Traszka – samotnik i dziwak… Został osadzony na podstawie dowodów, ale czy rzeczywiście popełnił tę straszną zbrodnię?  Wątpliwości przybywa, niechęć mieszkańców narasta, na jaw wychodzą kolejne tajemnice – zarówno te współczesne, jak i zadawnione. Bezimienny bez skrupułów prowokuje kolejnych mieszkańców, wyczuwając w ich relacjach fałsz i frustrację.

Ostatecznie okazuje się, że każdy ma jakieś długi do spłacenia…

Jak zwykle u Wojciecha Chmielarza – lekko, ale z werwą! Według mnie jest on mistrzem w opowiadaniu dynamicznych, sensacyjnych historii.  Jednak najbardziej lubię, gdy dobro i szlachetność wygrywa… nawet jeżeli nie do końca gra jest czysta.

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pióro Wojciecha Chmielarza, potrafi w bardzo ciekawy sposób kreować świat, a fabuły wciągają od samego początku

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada, może to kolejna książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze nic tego autora, siostra lubi jego twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz mam styczność z tym autorem, być może skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta przygoda czytelnicza jeszcze przede mną, ciekawie się zapowiada, bedę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałem a autorze, ale do tej pory nic od niego nie czytałem, to przed Długiem honorowym musiałbym przeczytać Prostą sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń

Życie do poprawki, Marta Osa

  Wierzycie w prawdziwą miłość – taką pierwszą, jedyną, niezapomnianą? Ja tak, chociaż zgadzam się z główną bohaterką, że nic nie jest w życ...