środa, 10 lutego 2021

„Słodkie Magnolie. Smak nadziei” – Sherryl Woods


 

 

Poruszająca opowieść o bolesnej i banalnej historii dwudziestoletniego małżeństwa z trójką dzieci…

On – Bill, lekarz i ona – gospodyni domowa tworzą zgodny związek do czasu pojawienia się w ich życiu młodej pielęgniarki Noreen… reszty można się domyślić – ciąża i bolesny rozwód…

Maddie zostaje nie tylko porzucona, musi uporać się zarówno z własnym bólem, jak i z trójką rozżalonych, zestresowanych dzieci. Mąż grał nie fair, potraktował ją paskudnie, nie przygotował rodziny na zmiany, egoistycznie podjął decyzję i postawił wszystkich przed faktem dokonanym. Bill stworzył sytuację, w której wszyscy cierpią…

Na szczęście Maddie ma przy sobie oddane przyjaciółki, tworzące od czasów szkoły zgrane trio „Słodkie Magnolie”… Na horyzoncie pojawia się również przystojny Cal – trener syna. No i dopiero atmosfera się zagęszcza – małomiasteczkowe podwójne standardy moralne dopuszczają możliwość zdrady męża, ale romans matki ucznia z nauczycielem????

„Smak nadziei” to piękna historia o prawdziwej przyjaźni, życiowych błędach, samotności dzieci postawionych w trudnej sytuacji, bezradności rodziców, ale również o tytułowej nadziei…

4 komentarze:

  1. W jakim kraju rozgrywa się akcja? Interesują mnie "małomiasteczkowe podwójne standardy moralne"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony ciekawi mnie ta książka, a z drugiej inne bardziej mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zupełnie nie moje klimaty :) Ale sam temat dosyć ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam 1 sezon serialu i nawet podobała mi się ta babska obyczajówka. Może sięgnę kiedyś po książkę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dolina szpiegów, Robert Michniewicz

  O wygraniu wojny decydują nie tylko zasoby broni, logistyka, dobrze wyszkoleni żołnierze – ale w dużej mierze działalność wywiadowcza. Cza...